Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Samick polaris (Read 3368 times)
Seven
New Member
*

Samick polaris
Apr 27th, 2012 at 8:56am
Print Post  

Apsolutni sam početnik. Ispalio sam par strela iz ovog luka i djelovao mi je ok, ali kako je luk bio desni, a ja sam ljevak, nisam se htio dalje upuštati u vježbanje do nabavke luka koji bi odgovarao mojim fizičkim predispozicijama.

cico-sport (http://www.cico-sport.com/hr/) nudi komplet za početnike po više nego povoljnoj cijeni (146,29 EUR)pa me zanima vrijedi li to čemu?

Napominjem i da ne bih uzimao za početak ništa jače od 30 lbs natega. Streličarstvo me prije svega zanima rekreativno, a tek u nekoj perspektivi možda i takmičarski

Back to top
GTalk  
IP Logged

Predrag
Senior Member

Re: Samick polaris
Reply #1 - Apr 27th, 2012 at 12:08pm
Print Post  
To je stvarno povoljno.
Luk je odlican za pocetnika.
Jedina zamerka je u njegovom rajzeru.
Naime... deo rajzera(prozor) u koji se postavlja berger je presirok,iz tog razloga nemoguce je nastelovati centarshot.

Ali istine radi ,to nje takmicarski luk vec luk za obuku ,tako da ovu zamerku mozes zanemariti.

Back to top

IP Logged

Eekka
New Member
*

Reply #2 - Nov 27th, 2012 at 6:11pm
Print Post  
Mozes itekako namestiti center shoot.. Wink

Back to top

IP Logged

PJ
Senior Member

Reply #3 - Nov 28th, 2012 at 8:27am
Print Post  
Bez turpijanja rajzera? Smiley

Back to top

IP Logged

klodovik
Full Member

Reply #4 - Jan 8th, 2013 at 4:35pm
Print Post  
@Seven